OROGOLD TERUGBETALINGSBELEID
Bij OROGOLD streven we naar een rustige winkelomgeving die hoogwaardige OROGOLD-producten en uitstekende klantenservice biedt. OROGOLD cosmetica is trots op zijn producten en help je graag de beste collectie te vinden voor je huidtype en huidverzorging routine.
Waarom wij anders werken:
Ons personeel bestaat uit informatieve en behulpzame huidspecialisten getraind in het leveren van gepersonaliseerde consultaties en facials om je zo te helpen het beste regime te vinden voor je huid. Ze beschikken ook over een grote selectie producten en collecties, goed voor elk huidtype. Met deze skills en tools kan ons personeel je individuele aanbevelingen voor elke kant met een complementair product demonstratie om zo de juiste producten te vinden voor je huidverzorging.
FAQ
Wat is je terugzendbeleid?
We danken je te winkelen bij OROGOLD en hope dat je blij bent met je aankoop. Indien je niet 100% tevreden bent met de producten die je kocht bij OROGOLD, geven we met plezier een omruiling binnen een periode van 30 dagen vanaf de dag van aankoop.
Hoe kan ik een product terugsturen of omruilen?
Gelieve je originele punt van je ORIGOLD aankoop te contacteren om je product om te ruilen. Voor teruggaven in de winkel hebben we het product in zijn originele verpakking en originele kasbon nodig. Omruilingen worden niet geaccepteerd na een periode van 30 dagen. Gelieve op te merken dat we momenteel enkel producten kunnen omruilen via het originele aankooppunt. Bijvoorbeeld, als je een ORIGOLD product kocht in je dichtstbijzijnde ORIGOLD winkel, ga dan terug naar deze winkel om je product om te ruilen. Indien je het product kocht op onze website, gelieve dan onze klantendienst te contacteren op het nummer 0207370564, ma – do 8:30 AM – 5:30 PM en vr 8:30 AM – 4 PM. (UTC)
Kan ik een online aankoop in de winkel omruilen?
Om een product om te ruilen, moet je het terugbrengen naar de plaats waar je het kocht. Indien je het product kocht in een winkel, gelieve het dan terug te brengen naar deze winkel. Momenteel kunnen onze winkels geen producten omruilen die online werden gekocht of visa versa.
Wat moet ik weten voordat ik een product terugstuur voor een online omruiling?
- Alle producten moeten worden teruggebracht in hun originele conditie inclusief documenten, accessoires, gids en verpakking.
- Producten die beschadigd zijn of kapot kunnen niet worden omgeruild.
- Het pakket en zijn inhoud zijn de verantwoordelijkheid van de koper totdat het product terug aankomt bij OROGOLD.
- We raden je steeds aan en getraceerde verzending te gebruiken wanneer je een product terugstuurt.
- OROGOLD neemt geen verantwoordelijkheid in het vervangen van goederen die laat aankomen of verloren gaan in de terugzending.
- Gelieve dat de je de terugzendkosten zelf moet betalen.